Nový projekt nazvaný České a kvalitní by měl pomoci malým a středním domácím firmám pomoci zlepšit konkurenceschopnost, ambice a obchodní úspěch.

Cílem projektu je prosadit do pozornosti českého zákazníka právě menší společnosti, které kvůli nedostatku financí často zanedbávají marketing a leckdy ho chápou jen ve velmi zjednodušené podobě.

Server Novinky.cz ke zprávě uvedl, že z průzkumu mezi domácími firmami vyplývá, že jen 25 procent malých a středních firem má svůj marketing, což by organizátoři projektu do budoucna rádi zlepšili. Jde například o pravidelná setkávání v podobě vzdělávacích konferencí.

Tento nápad ostatně podpořily významné tuzemské společnosti jako Seznam, Madeta, Bernard či Prim, citoval server Novinky.cz Jana Prokopa ze sdružení České značky. Podle organizátorů by měl projekt stavět nejen na tradicích a patriotismu, ale i na kvalitě výrobků, služeb či kvalifikované pracovní síle.

-pda-

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit