Téměř 90 procent firem řeší, jak dát zaměstnancům najevo, že si jejich práce váží. Zjistil to deník Lidové noviny z průzkumu agentury Millward Brown. Ta se loni na podzim ptala 947 respondentů, mezi kterými byli majitelé firem, personální ředitelé nebo HR manažeři.

Z průzkumu podle deníku vyplývá, že pouze 22 procent zaměstnavatelů trápí surfování zaměstnanců na internetu v pracovní době a 24 procent považuje za problém pozdní příchod do práce.

Personální odborníci podle listu tvrdí, že nyní je pro firmy důležité dávat zaměstnancům najevo, že si jich váží. Doba prý zásadně změnila pohled zaměstnavatelů na to, co je pro zdraví firmy opravdu důležité. Na prvních místech jsou proto klíčové věci, jako dát zaměstnancům vědět, že si jich váží, správně je namotivovat a hledat možné rezervy v produktivitě práce. Další výzvou je pro tři čtvrtiny firem v tuzemsku vzdělávání zaměstnanců, posílení firemní kultury a firemních hodnot, následuje se 72 procenty zvýšení loajality zaměstnanců. Naopak jen třetina firem se zabývá fluktuací zaměstnanců.

Často kritizované surfování zaměstnanců po internetu mimo rámec svých pracovních povinností je podle průzkumu Millward Brown sice problémem, ale zaměstnavatelé prý stále více tolerují internetové surfování jako způsob odreagování, které nakonec prospěje výkonu.

-pda-

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit