Domácí média si všimla toho, že dnes už lidem nestačí, na rozdíl od divokých devadesátých let, k místu v top managementu čerstvý diplom z ekonomické školy, barevné sako a kufřík. Firmy také stále více obsazují místa lidmi, kteří už „něco“ umí, takže stav z devadesátých let, kdy na mítincích evropských firem vrcholným manažerům ze Západu sekundovali výrazně mladší a nezkušení mladíci se špatnou angličtinou je podle mínění českých personalistů nenávratně pryč. Personalisté i podle vlastních evidencí tvrdí, že vysoká místa v tuzemsku jsou naplněna, jsou tam lidé plní zkušeností, životního elánu a přidané hodnoty. Česká televize ke zprávě citovala ohlasy manažerů, kteří začali sbírat zkušenosti právě před dvaceti léty. Dokázali přitom využít třeba i vlastních chyb. ČT uvedla, že profil typického českého manažera se za posledních dvacet let také změnil k nepoznání - obleky s vycpanými rameny, bílé ponožky v mokasínách a pomádu ve vlasech vystřídala slova dresscode a image maker. Faktem totiž podle zjištění redakce ČT je, že když je manažer špatně oblečen, tak ho automaticky ve společnosti berou jako hůře postaveného nebo méně profesionálního.
-pda-