Žebříček oblíbenosti daňově zvýhodněných benefitů vede podle aktuálního seznamu vzdělávání. Možnost získat další znalosti a zkušenosti u zaměstnanců tak vystřídalo dosud nejoblíbenější pracovní benefit, totiž stravenky. Podle červnového průzkumu ING Pojišťovny a Svazu průmyslu a dopravy ČR mezi 112 českými společnostmi nabízí jako benefit zaměstnancům vzdělávání 78 procent firem. Oblíbenost vzdělávání jako zaměstnaneckého benefitu potvrzuje trend posledních měsíců – firmy více investují do budoucnosti svých lidí namísto věcného odměňování,“ citovala média Radka Špicara, viceprezidenta Svazu průmyslu a dopravy ČR. Za povšimnutí podle výsledků průzkumu stojí také to, že vzdělávání sesadilo z prvního místa oblíbenosti pracovních benefitů stravenky, které se nyní umístily až na třetím místě. Nadále stoupá zájem i o pojistné produkty – penzijní připojištění má v nabídce 71 procent podniků, životní pojištění 54 procent. U daňově nezvýhodněných benefitů jsou stálicí mobilní telefon a služební automobil. Mezi nejoblíbenější motivační opatření mezi firmami patří odměna za výkonnost, která funguje u 42 procent dotazovaných firem, finanční bonus za odpracované roky, s kterým mohou zaměstnanci počítat u 18 procent dotazovaných společností a týden dovolené navíc, kterou firmy poskytují svým zaměstnancům u třinácti procent dotazovaných firem.
Soubory cookie používáme k přizpůsobení vašeho uživatelského prostředí a ke studiu toho, jak se náš web používá. Kliknutím na tlačítko Souhlasím nám poskytnete souhlas k jejich ukládání na vašem zařízení. Kliknutím na odkaz Odmítám zabráníte jejich uložení.
Odmítli jste soubory cookie. Toto rozhodnutí lze změnit.
Povolili jste ukládání souborů cookie do svého počítače. Toto rozhodnutí lze změnit.
Soubory cookie používáme k přizpůsobení vašeho uživatelského prostředí a ke studiu toho, jak se náš web používá. Kliknutím na tlačítko Souhlasím nám poskytnete souhlas k jejich ukládání na vašem zařízení. Kliknutím na odkaz Odmítám zabráníte jejich uložení.