Přiblížit možnosti znevýhodněným lidem k práci má nová komunikační kampaň, kterou v těchto dnech spouští ministerstvo práce a sociálních věcí (MPSV).
Komunikační kampaň s názvem "Větší šance" má
informovat o možnostech znevýhodněných lidí vrátit se do práce. Z údajů, které MPSV k akci zveřejnilo, vyplývá, že
cena kampaně je 35 milionů korun a má
oslovit lidi, kteří nepracují nebo si vydělávají mimo oficiální pracovní trh. Podle serveru Finanční noviny.cz jsou hlavními hrdiny kampaně matka na mateřské dovolené, muž nad 50 let, učitelka na vozíčku, mladá Romka a slepec, tedy lidé, kteří to podle MPSV mají na pracovním trhu nejtěžší. Kampaň MPSV plánuje
na letošní a příští rok.
Server Finanční noviny.cz uvedl, že peníze na tyto účely přijdou z Evropského sociálního fondu, z něhož čerpá tuzemský dotační program Lidské zdroje a zaměstnanost. "Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost umožňuje financovat projekty, díky kterým mají znevýhodněné skupiny obyvatel větší šanci najít práci," citoval server Finanční noviny.cz vrchního ředitele sekce fondů EU z ministerstva práce Vladimíra Kváču.
-pda-
Je správné, aby stát speciálními kampaněmi upozorňoval, jak mají znevýhodnění lidé najít práci? A co by měly úřady udělat, aby mohli takoví lidé pracovat?
Diskutujte o tom pod tímto článkem nebo na Facebooku.